Apie pakuotės rinką

Investuodami į technologines naujoves siekiame ne tik tobulinti savo gamybos procesus, bet ir skatiname pažangą visoje plastikinių pakuočių gamybos rinkoje – dalinamės gerąją praktika bei atliekame strategines rinkos analizes, kurių metu gilinamės į savo klientų poreikius, rinkos tendencijas ir užsienio kolegų inovacijas.

2012 metais atlikome išsamią pakuočių rinkos strateginę analizę, kurios pagrindinėmis išvadomis dalijamės su Jumis:

•         Pakuotė - aiškią funkcinę ir informacinę paskirtį turintis produktas, naudojamas produktui supakuoti.

•         Pagrindindės funkcinės paskirtys gal būti: apsauga, logistika, sandėliavimas, įspėjimas, reklama.

 

Pagrindiniai pakuočių rinkos segmentai aprašyti žemiau pateikiamoje lentelėje, kuri buvo parengta analizės metu.

 

Atgal